onsdag 5 juni 2024

Maj 2024

Inlägget innehåller affiliatelänkar!

Redovisning Fonder och Avkastning 

Maj 2024 och YTD


Mina fonder och fördelning på  Avanza:





Förutom min dagliga bombmatta av automatiska schemalagda fondköp i dom två översta fonderna så sker de större köpen då indikatorerna Moving Average och RSI står rätt. 

Har i början av maj månad ökat summan på dom dagliga köpen därav mindre del likvida medel. Har även enligt plan börjat lätta på småbolagsfonden. 

Har ställt en fråga till Avanza varför inte ETF:er visar återinvesterad utdelning. 


Länkar:

2 kommentarer:

  1. Fina siffror. Tror jag ska kolla lite närmare på svenska småbolag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska man tro "experter" så kan småbolag gå bra framöver. Jag väljer att dra ner min exponering mot 5-10% för att eventuellt senare kliva av helt och bara fortsätta med 1-2 fonder för enkelhetens skull.

      Radera