måndag 4 maj 2020

Utmaning April!


Tjoooh


Hur många av er utdelningsinvesterare törs göra en utmaning mot mig som investerar enbart med fonder?

Jag redovisar varje månad hur fonderna avkastat 1 månad samt YTD.

Rubrik på inlägget ska vara "Utmaning April!" osv.. fram till December månad slut.

Jag kan tänka mig att utmana er bloggare till att börja med eftersom det är lättare att visa med bilder för att minimera fusk samt som en rolig grej så här i corona tider.

Vi gör som jag att vi alla lägger ut en bild vid varje månad slut från tex Avanza, Nordnet, NDA, Swedbank eller vad ni nu har.

Många kommer säkert att fuska på något sätt för att öka på totalavkastningen men det är upp till var och en att vara ärliga. Ni ljuger bara för er själva i sådana fall.

Gör en tabell i Excel som liknar denna.


Alla lägger även in varje månad en bild på månad och YTD.

Månad


YTD



Det borde räcka så. Hoppas ni utmanar mig.


/Kör hårt och spara hårdare





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar