söndag 10 maj 2020

Ursäkta mitt inlägg!


Jag har tyvärr drabbats av en stalker till bloggare som försöker göra sig väldigt rolig inför sin publik genom att publicera egna inlägg ganska omgående jag släppt mina inlägg för att håna samt att han kommenterar på sin egna blogg vad och hur jag skriver på min blogg.

Personen har svårt att se att det jag skriver på min blogg är min ensak och det han skriver på sin blogg är hans business. Man behöver inte sjunka så lågt att man skriver skit om andra bloggare om hur de investerar..

Jag har mailat personen och bett honom att sluta vara så barnslig med det han håller på med men han verkar fortsätta.

Jag fick ett mail idag av en person med denna skärmdump från bloggarens senaste inlägg och kommentar. Jaa ni, vad ska man säga om detta!


Jag skulle aldrig sjunka så lågt att jag kommenterar som Anonym och jag lovar att jag inte skrivit denna kommentar! Skulle inte förvåna mig om han själv skrivit anonymt för att kunna svara sig själv och en än gång få skriva skit. Jag har själv byggt liknande listor när jag höll på med utdelningsaktier vilket ni sett i min blogg så jag är nog inte rätt person att håna någon om hur de vill ha sina listor.

På bilden ovan kan ni förresten även se vem som bloggaren är!

Jag tycker verkligen synd om bloggaren.

Han verkar bland annat inte tåla att jag lyckades kliva av marknaden 23 -24 februari och därmed sparade en hel del med pengar i raset. Han hade själv sin chans att göra det samma eftersom jag la ut ett inlägg 26 februari vilket ni kan läsa om i länken under.

Sålt allt!


Jag skriver även ofta om att jag tycker att det viktigaste för mig och mitt investerande är

TOTALAVKASTNING

vilket inte han verkar tycka och därför är han väldigt snabb på att påpeka på sin blogg genom att skriva inlägg att så kan man inte tänka och göra och bla bla blaa..

Jag kommer att fortsätta skriva om det jag gillar och det jag tänker på för stunden så om du myntaren inte tål mina inlägg så kan du bara sluta läsa min blogg, capish 👍👌

Jag är inte den personen som kastar skit på andra så detta inlägg slutar här och jag ber om ursäkt för inlägget och hoppas att bloggaren växer upp och att  ni som läser hans blogg inser att det han håller på med inte är värst vuxet agerat..

Jag ber inför alla att du myntaren slutar med att håna och förlöjliga mig på din blogg!


/Kör hårt och spara hårdare




Allt jag skriver på bloggen är mina egna tankar och funderingar. Se inte detta som rekommendationer utan gör alltid din egna analys innan köp eller sälj!


1 kommentar:

  1. Hej Leva Drömmen!

    Jag är inte direkt insatt i vad det här handlar om, men jag tycker det är lite tråkigt att det finns bloggare som håller på med sådant här larv. Kan ju lätt bara ta bort den där kommentaren? Sedan borde man kunna respektera att folk har olika strategier för att uppnå sina mål utan att håna någon på sin egen anonyma blogg. I vilket fall, keep up the good work! :)

    //Sparpatrullen

    SvaraRadera