måndag 10 februari 2020

Köp i Telenor


Hej hopp

Dagens köp blev en bevakningspost i norska Telenor.

Har ögnat igenom i helgen och nyckeltalen visade grönt ljus och där blev det nästan full pott på Telenor enligt mina kriterier. Meningen var att jag skulle öka på i både Telia och AT&T men valet full då på Telenor. Kommer att öka Telenor till runt 1%. Vill bara se först hur aktien reagerar vid dessa nivåer runt 155-160. I daily visar tyvärr både MA50 och 200 ner men i vecka och månad ser det mera positivt ut. 


Fördelning i portföljen

-  AT&T 2,09%
-  Telia 1,73%
-  Telenor 0,38%


Största innehavet i portföljen

-  SHB 2,83%


Minsta innehavet i portföljen

-  Telenor 0,38%



Se bara denna från Swedbank Aktiellt med länk HÄR!


eller denna från MarketScreener med länk HÄR! 



Jag lägger inte ut någon analys om bolaget utan överlåter det till dig.


/Kör hårt och spara hårdare



Allt jag skriver på bloggen är mina egna tankar och funderingar. Gör alltid din egna analys först och följ inte någon annans köp eller sälj.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar